web creation software

HR & payroll officer

Ben je een administratieve duizendpoot en heb je ervaring met personeelszaken?
Dan is dit jouw droomjob! 

ZO ZIET JE DAG ERUIT

Samen met de HR-manager ben je verantwoordelijk voor de kwalitatieve en tijdige payroll van 160 medewerkers binnen onze bedrijvengroep. Je beheert de dagelijkse administratieve verwerking van de personeelsinformatie. Hiervoor werk je nauw samen met de dossierbeheerder van het sociaal secretariaat.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de collega’s en verschaft hen informatie i.v.m. ziekte, verlof, loonfiches,...
Je verzorgt de administratie bij in- en uitdiensttreding van collega’s, houdt de personeelsdossiers up to date, volgt de administratie rond de extralegale voordelen op en boekt de nodige betalingen.
Samen met je collega bouw je aan een kwalitatieve samenwerking met kantoren in de zoektocht naar nieuwe medewerkers in onze groeiende groep. Je bent de contactpersoon voor wat betreft de offertes van de kantoren en de aanwezigheden van collega’s op interim. 
Je verwelkomt nieuwe collega’s en bevordert hun integratie. 
Je biedt ondersteuning bij de voorbereiding, implementatie en opvolging van het HR-beleid (vb. GSM- en wagenpolicies, on- en offboarding, gezondheid, arbeidsreglement) en diverse HR-processen (vb. rekrutering, opleiding en ontwikkeling). 

DIT BEN JIJ

Een administratief bediende die voldoet aan deze vereisten of bereid is hierin te groeien:
- Je volgde een bacheloropleiding, bij voorkeur in HR of sociaaljuridische omgeving en hebt minimum 3 jaar ervaring in gelijkaardige functie. 
- Je hebt interesse om je kennis in payroll procedures en sociale wetgeving te ontplooien. 
- Je bent stressbestendig, discreet, analytisch en cijfermatig sterk. 
- Je organiseert je taken autonoom, kan goed prioriteiten stellen en respecteert de vooropgestelde deadlines. 
- Nederlands spreekt je vlot. Een basis Frans is mooi meegenomen. 

DIT BIEDEN WE JE AAN 

- Een gevarieerd takenpakket met ruimte voor autonomie.
- De kans om je talent verder te ontwikkelen door het volgen van opleidingen. 
- Een voltijdse tewerkstelling van onbepaalde duur in een stabiele werkomgeving. 
- Een aantrekkelijk salarispakket volgens ervaring en opleiding, aangevuld met extralegale voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering.  
- Indiensttreding kan op korte termijn dankzij onze vlotte selectieprocedure. 
- Plaats tewerkstelling: Anzegem (regio Waregem - Oudenaarde - Kortrijk).  

OVER ONZE BEDRIJVENGROEP

Delrue Group bundelt verschillende bedrijven in West- en Oost-Vlaanderen die actief zijn in diverse sectoren zoals sanitair & verwarming, keukens & interieur, bouw- & vastgoed, automotive, energie & ecologie,… Hoewel elk van onze bedrijven zijn eigenheid behoudt worden ze verenigd door enkele waarden die we doorheen de hele groep uitdragen: meedenken en samenwerken doe je met mensen, investeren in duurzaamheid en innovatie is een drijfveer. Met ons team van 160 medewerkers realiseren we projecten in diverse boeiende sectoren.
www.delruegroup.be 

INFO

Twijfel je of deze vacature echt iets is voor jou? Heb je nog vragen?
Bel of mail Lynn, onze recruitment advisor.  
Download hier de vacature.

KLAAR OM DE UITDAGING AAN TE GAAN?

Mail je CV naar vacatures@delruegroup.be of solliciteer snel.

CONNECT WITH US

In onze bedrijvengroep zoeken we steeds bedreven bedienden en talentvolle technici.
Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwste vacatures? 

SHARING IS CARING

Deel deze vacature met een vriend of kennis:

Adres

Kerkstraat 131                    
8570 Anzegem
België